Опубликован 2024-04-18

OILAVIY AJIRIMLARNING SABABLARI

Аннотация


Oilaviy ajrimlar turli sabablarga  ko‘ra  yuzaga kelgani holda, ajralish ham turli oqibatlarni keltirib chiqaradi.Maqolada  oilaviy ajirimlarning sabablari va oqibatlari  haqida fikr yuritiladi.

Как цитировать


Qarshiboyeva, D. (2024). OILAVIY AJIRIMLARNING SABABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 115-119. извлечено от https://primedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9792

Библиографические ссылки


http://www.psy-doktoe.ru/book01-57.php

http://knowledge.allbest.ru/sociology/2c0b65635b2bc68b5d53a89421316c27_0.html.

Атамуродова, Р. Қ., & Ўтамуродова, Г. (2023). ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА МИЛЛИЙ ҒУРУРНИ ШАКЛЛАНТИРИШ.(АБДУЛЛА ОРИПОВНИНГ «СОҲИБҚИРОН» ДОСТОНИ МИСОЛИДА). Oriental Art and Culture, 4(2), 683-688.1, January (20

Usmonova, M. (2023). OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA-ONA MUNOSABATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).

Usmonova, M. (2023). OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA-ONA MUNOSABATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).

Usmonova, M. (2023). O‘SMIRLАRNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK XUSUSIYАTLАRI HАQIDА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(3).

Usmonova, M. (2023). MAKTABDAN TASHQARI TA’LIM JARAYONIDA O‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO‘NALTIRISH TALABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(3), 152-155.

Mamaraimova, R. (2024). КАК НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПРОВОКATSIЯМ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 23-29. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9644

Р.У.Мамараимова. (2022). ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНШНИНГ МАЗМУН МОХИЯТИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 513–517. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337651

Mamaraimova, R. (2022). УМУМ ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ПСИХОЛОГИК АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5549

Mamaraimova, R. (2021). КИЧИК МАКТАБ ЁШИ ЎҚУВЧИЛАР КОМПЕТЕНТЛИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ БАЪЗИ ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/2967

Odiljonova, X. (2024). O ‘QUVCHILARDA VALEOLOGIK TAFAKKURNI O‘STIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 3-11.

Qarshiboyeva, G., & Odiljonova, X. (2022). ЎҚУВЧИЛАРДА ВАЛЕОЛОГИК БИЛИМНИ ОШИРИБ БОРИШ АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(5).

Odiljonova, X. (2024). “MEN” KONSEPSIYASIGA YONDASHUVLARNING O‘ZIGA XOSLIGI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 62-70.

Odiljonova, K. (2023). PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF HEALTHY THINKING IN STUDENTS. Science and innovation, 2(B4), 267-272.

Sangirova, N. (2024). SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA OILANING ROLI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 69-73. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9725

Sangirova, N. (2024). ШАХСДА ГЕНДЕР УСТАНОВКАЛАРИНИНГ ЎЗИНИ-ЎЗИ ИДРОК ЕТИШ БИЛАН БОҒЛИҚЛИГИ МУАММОЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 74-81. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9749

O’tamuradova, G. (2024). БЕРУНИЙНИНГСОҒЛОМ АВЛОД ТАРБИЯСИ ҲАҚИДАГИ ПСИХОЛОГИК ҚАРАШЛАРИ . Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 95-103. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9764

Mamaraimova, R. (2024). ПСИХОЛОГИЯ РЕЛИГИОЗНАЯ ИСПОВЕДИ И МЕДИТАЦИИ . Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 30-36. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9645

Mamaraimova, R. (2024). КАК НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПРОВОКАЦИЯМ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 23-29. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9644

Ахмедова Насиба Ачиловна. (2022). КИЧИК МАКТАБ ЁШИДАГИ ЎҚУВЧИЛАРДА ИЖТИМОИЙ КОМПИТЕНТЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИМКОНИЯТЛАРИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 529–532. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337671

Р.У.Мамараимова. (2022). ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНШНИНГ МАЗМУН МОХИЯТИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 513–517. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337651

Mamaraimova, R. (2022). УМУМ ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ПСИХОЛОГИК АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5549

Mamaraimova, R. (2021). КИЧИК МАКТАБ ЁШИ ЎҚУВЧИЛАР КОМПЕТЕНТЛИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ БАЪЗИ ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/2967

Авторы


Dilfuza Qarshiboyeva

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

ajralish, turmush o‘rtoq, to‘liq bo‘lmagan oilalar, stress, iqtisodiy qiyinchiliklar, ajralishning ijtimoiy oqibatlari

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group